lolipop2 BIGBANG


.....THE FIRST K-POP FANCLUB

سلاموایییییییییی lolipop !!!خیلی قشنگه من عاشقشمبامزس ...فقط این دفه 2ne1 توش نیسکسایی که ندیدن سرع دانلود کنن حجمش زیاد نیس..                       اینم لینکش


 www.4shared.com/video/ZZXoyvT-/MV_Big_Bang_-_Lollipop_Pt2.html

 


نظر یادتون نره ....من خودمو میکشم این همه پست میذارم اخرش میام میبینم فقط 7 تا نظر دارم!!!!!اخه این درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت0:10---21 تير 1391
ممنون من هر چقدر دنبال این اهنگ گشتم پیداش نکردم خیلی خوشحالم که تو اینجا گذاشته بودیش برای دانلود مرسی لطفا بیو گرافی اعضای بیگ بنگ و 2ne1 رو هم بزار مرسیپاسخ:اره منم به بدبختی پیداش کردم:-D خواهش میکنم....حتما میذارمش

sana
ساعت0:08---21 تير 1391
وایــــــــــــــــــی عالی بود

غزل
ساعت0:07---21 تير 1391
چقد قشنگ بود خواهش میکنم...مرسی ..حتما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 20 تير 1391برچسب:,ساعت 23:50 توسط Y.S| |

Design By : Night Melody